Direktlänk till inlägg 14 oktober 2017

Stress och utmattning

Av utmattad - 14 oktober 2017 02:10

Jag är en pojke i äldre ungdomen som behöver skriva av mej lite. Jag lider av stress och utmattning och tänker skriva om allt man råkar ut för under resans gång. Myndigheter, läkare o vanligt folk. Om hur kroppen mår och hur huvet mår. Jag har varit sjukskriven till och från sen 2002. Ingen har kunnat svarat på vad det har varit för fel eftersom jag har ont i alla muskler i hela kroppen förren förra året 2016. Stress och utmattning. Kommer skriva om allt som hänt, händer och ska hända. Kommer antagligen va mycke gnäll men kommer skriva om både bra och dåliga dagar. Kommer försöka skriva varje dag men kommer bero på hur man mår. Orken och energin brukar hålla sej borta men hälsar på ibland. Kanske nån som är lite intresserad av hur det är att leva med stress i kroppen. Kommer att komma på saker efterhand om dom första 15 åren men ska försöka skriva så alla förstår. Är tyvärr ingen författare.

 

M.V.H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av utmattad - 5 februari 2018 15:00

Har inte skrivit nåt på länge. Har inte mått så bra sen November när det kom nya hot från försäkringskassan. Har varit rätt körd i både huvet o kroppen. Har inte haft varken energi eller motivation. Gick väl in i ganska kraftig depression och hade in...

Av utmattad - 4 december 2017 15:35

Jag sitter och funderar på vad jag råkar ut för och vad många andra råkar ut för. Varför psykisk ohälsa? Kan det ha nåt med att tryggheten för sjuka och gamla råkar ut för bl.a. Det finns mycke som dom gör undersökningar och statestik på men har nån ...

Av utmattad - 17 november 2017 23:08

Förstå att man har sån värk och så mycke runt omkring sej så man inte vet hur femtiofyra stavas med siffror. Fick sitta flera sekunder med fingrarna på tangentbordet innan jag kom på: Aha, det stavas 5 och 4. Man blir lite orolig alltså. Denna förban...

Av utmattad - 15 november 2017 12:53

Idag är det en dålig dag psykiskt. Min dotter ringer till mej ledsen. Hon har lite problem med ångest och depretioner sen hennes bror tog livet av sej/min son. Hon mådde riktigt dåligt igår och mådte ta sin ångest medicin vilket gör att hon inte vakn...

Av utmattad - 12 november 2017 21:11

Nu har jag varit hundvakt hela helgen. Det har varit trevligt men dom här promenaderna man får göra är inte roliga. Vid tillfället är dom trevliga och nyttiga men efteråt. Så underbar jävla värk i bena o ryggen efter dom små TREVLIGA promenaderna. Nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards