Direktlänk till inlägg 17 oktober 2017

Tråkig dag

Av utmattad - 17 oktober 2017 13:29

Idag har jag en riktigt dålig dag, men det är mitt eget fel. Jag har ett lite garage som jag gjort till verkstad. Jag har även ett projekt, en gammal Volvo 240 från -77. En äkta jubileumsmodell. I verkstan har jag även mycke verktyg o maskiner för att kunna hålla på med trä också. Bygger lite enklare möbler vart efter jag behöver. Det är kul att kunna bygga måttanpassade möbler där jag behöver dom. Har varit i verkstan nu 2 dagar i rad, tyvärr blir det bara ca 2tim om dan pg.a att jag inte klarar längre. Idag har jag fått straffet för det, kan knappt varken stå, gå eller sitta. Ont i hela kroppen vilket även för med sej synen. Har jätte svårt att koncentrera o fokusera blicken. Varje gång jag ska titta på skärmen efter skrivit nåt så måste jag titta i ett par sekunder innan jag ser vad jag skrivit. Det för med sej huvet också, får svårt att samla tankarna. Känns grötigt i hjärnan. Får tänka flera ggr innan jag får ihop meningarna. Först kommer jag på nåt bra att skriva men innan jag fått ner det här har jag glömt vad det var så jag får fundera igen innan jag kanske kommer på nåt nästan lika bra eller kanske bättre i vissa fall. Den här dan kommer att innehålla mycke värktabletter och stillasittande så jag kanske kan göra nåt imorron eller nästa dag. Kan ta upp till 2-3 dagar innan jag klarar av nåt igen. Även om värken lugnar ner sej så blir jag fortfarande väldigt trött i musklerna. Det gör att jag får mjölksyra väldigt fort. Brukar va så illa att det blir problem att bara borsta tänderna. Brukar få vila armen ett par ggr innan jag blir klar. Tur att jag specialanpassat stol och bord vid datorn så jag hela tiden har stöd för armarna vilket gör att jag kan göra lite på datorn. Men det blir mycke vila även där. Kollar på lite serier på tv:n idag. Nu får det va lugnt för idag. Tagit nästan en timme att få ihop det här.


M.V.H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av utmattad - 5 februari 2018 15:00

Har inte skrivit nåt på länge. Har inte mått så bra sen November när det kom nya hot från försäkringskassan. Har varit rätt körd i både huvet o kroppen. Har inte haft varken energi eller motivation. Gick väl in i ganska kraftig depression och hade in...

Av utmattad - 4 december 2017 15:35

Jag sitter och funderar på vad jag råkar ut för och vad många andra råkar ut för. Varför psykisk ohälsa? Kan det ha nåt med att tryggheten för sjuka och gamla råkar ut för bl.a. Det finns mycke som dom gör undersökningar och statestik på men har nån ...

Av utmattad - 17 november 2017 23:08

Förstå att man har sån värk och så mycke runt omkring sej så man inte vet hur femtiofyra stavas med siffror. Fick sitta flera sekunder med fingrarna på tangentbordet innan jag kom på: Aha, det stavas 5 och 4. Man blir lite orolig alltså. Denna förban...

Av utmattad - 15 november 2017 12:53

Idag är det en dålig dag psykiskt. Min dotter ringer till mej ledsen. Hon har lite problem med ångest och depretioner sen hennes bror tog livet av sej/min son. Hon mådde riktigt dåligt igår och mådte ta sin ångest medicin vilket gör att hon inte vakn...

Av utmattad - 12 november 2017 21:11

Nu har jag varit hundvakt hela helgen. Det har varit trevligt men dom här promenaderna man får göra är inte roliga. Vid tillfället är dom trevliga och nyttiga men efteråt. Så underbar jävla värk i bena o ryggen efter dom små TREVLIGA promenaderna. Nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards